Hoe kan ik bestellen?
U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
iDeal
Met iDeal kunt u in uw vertrouwde online omgeving van uw eigen bank een betaling uitvoeren. De meeste Nederlandse banken ondersteunen iDeal.
Paypal
Met uw Paypal-rekening kunt u online betalingen uitvoeren met kopersbeschermingen, eventueel via de aan uw Paypal-account gekoppelde betaalmethoden.
Creditcard
Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
Op factuur (bedrijven)
Het is voor bedrijven en instellingen ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur en tijdens uw registratie als klant uw KvK en BTW nummer heeft vermeld, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren. Bij uw eerste bestelling op rekening dient u de factuur vooruit te voldoen, dit geldt niet voor (semi-) overheidsinstellingen.
Om de optie 'op factuur' te activeren kunt u na de eerste bestelling contact opnemen met onze klantenservice
Bancontact
Met iDeal kunt u in uw vertrouwde online omgeving van uw eigen bank een betaling uitvoeren. De meeste Nederlandse banken ondersteunen iDeal.
Sofort
Met iDeal kunt u in uw vertrouwde online omgeving van uw eigen bank een betaling uitvoeren. De meeste Nederlandse banken ondersteunen iDeal.
Giropay
Met iDeal kunt u in uw vertrouwde online omgeving van uw eigen bank een betaling uitvoeren. De meeste Nederlandse banken ondersteunen iDeal.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Kan ik een afleveradres dat afwijkt van mijn factuuradres kiezen?
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland, België, Duitsland en Luxemburg naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk afleveradres gebruikt moet worden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levering van uw bestelling hangt af van de producten die u besteld heeft. Dit is bij reguliere kantoorartikelen vaak de volgende werkdag al. Vanwege de diversiteit in ons aanbod en de grote drukte kan dit varieren. U krijgt van ons bericht over het precieze aflevermoment.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Wat zijn de openingstijden?
Onze webwinkel is 24 uur per dag geopend. Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Wat zijn de verzendkosten?
Vanwege onze scherpe prijzen is het noodzakelijk dat wij altijd verzendkosten berekenen. De verzendkosten worden in uw winkelwagen voor u berekend.
Waarom is de prijs bij bestellen anders dan eerder getoond?
Bij Goedkoopste-Kantoorartikelen werken we met vaste lage marges. Is er een aanpassing in onze inkoopprijs? Dan voeren wij deze ook door in de verkoopprijs. Aanpassingen in onze inkoopprijzen worden doorgevoerd in onze verkoopprijzen. In de praktijk betekent dit dat prijzen op een later moment kunnen verschillen dan van uw (1e) bestelmoment. De prijs van het bestelmoment is altijd leidend.
Hoe meld ik beschadigingen of manco's?
Gelieve uw zending na aflevering direct te controleren op manco’s en/of beschadigingen, deze dienen binnen 5 werkdagen gemeld te worden bij onze klantenservice.