Inloggen
Winkelmandje

Razendsnelle levering

Laagste prijsgarantie

Veilig & vertrouwd

Ruim 800 categorieën

95% beveelt ons aan

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bestellen?

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Vooruitbetaling
    Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur (bedrijven)
    Het is voor bedrijven en instellingen ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur en tijdens uw registratie als klant uw KvK en BTW nummer heeft vermeld, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren. Bij uw eerste bestelling op rekening dient u de factuur vooruit te voldoen, dit geldt niet voor (semi-) overheidsinstellingen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland, België en Luxemburg naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden de volgende werkdag bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.
Wat zijn de openingstijden?

Onze webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

U wordt om een bijdrage aan de order- en verzendkosten gevraagd. Deze verzendkosten zijn eenmalig per order.

De scherpe prijzen maken het noodzakelijk een reële bijdrage aan de verzendkosten te vragen. 

Bij bestellingen binnen Nederland: verzendkosten € 5,95 exclusief btw (overige EU landen € 7,50).

Waarom is de prijs bij bestellen anders dan eerder getoond?

Bij Goedkoopste-Kantoorartikelen werken we met vaste lage marges. Is er een aanpassing in onze inkoopprijs? Dan voeren wij deze ook door in de verkoopprijs. Aanpassingen in onze inkoopprijzen worden doorgevoerd in onze verkoopprijzen. In de praktijk betekent dit dat prijzen op een later moment kunnen verschillen dan van uw (1e) bestelmoment. De prijs van het bestelmoment is altijd leidend.

Wij hebben voor dit model gekozen zodat wij naast prijsverhogingen ook prijsverlagingen kunnen doorvoeren als we een scherpere inkoopprijs weten te realiseren.

Hoe meld ik beschadigingen of manco's?

Gelieve uw zending na aflevering direct te controleren op manco’s en/of beschadigingen, deze dienen binnen 5 werkdagen gemeld te worden bij onze klantenservice.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen